Joga


KLASIKINĖ JOGA

Aijengaro joga. Pavadinimo atsiradimas siejamas su garsaus indu jogos mokytojo Aijengaru pavarde. Aijengaras vaikystėje daug sirgo (maliarija, tuberkuliozė). Gydytojai prognozavo, kad berniukas nesulauks nei dvidešimties metų, todėl jis nuo 16 metų pradėjo užsiminėti joga. Tai išgelbėjo Aijengarui gyvybę. Pasak Aijengara: „ Joga – tai auksinis raktas, kuris atidaro duris, už kurių pasislėpę meilė, ramybė ir džiaugsmas. Joga – tai ieškojimų metodas. Metodų – užduočių iškėlimams ir jų sprendimams. Joga – tai praktika. Tai kantrybė ir disciplina. Joga – tai supratimas.

DINAMINĖ JOGA

Aštanga Vinjasa jogos metodas yra viena iš efektyviausių jogos praktikų, skirtų sukelti kūno karščiui , padidinti kūno lankstumas ir sustiprinti raumenų korsetą
Praktikuojant Aštanga Vinjasa jogą, galima ištiesinti bet kokį “klaustuką”!
Tereikia noro, netingėti ir kantrybės, procesai susiję su kūnu yra inertiški ir jiems reikia duoti laiko.
Asanų seka sujungta į nenutrūkstančią grandinę, todėl širdies ritmas nepakinta ir išlieka aktyvus. Tokiu būdu stiprinama širdis ir kraujotakos sistema.
Kraujotakos srautą nukreipia skirtingomis kryptimis taip, kad detoksikuotų  ne tik raumenys, vidiniai organai, bet ir audiniai aplink sąnarius. Kvėpavimas reguliuoja visą praktikos kokybę.   Sureguliuojama medžiagų apykaita, kūno svoris ir jo tonusas.

“Nesiartinkite prie jogos su verslaus proto požiūriu ieškodami pasaulietinės naudos” —K. Pattabhi Jois.