Treniruotės su TRX


Treniruotės su TRX  - sparčiai populiarėjanti treniruočių rūšis, kuriose visi pratimai atliekami naudojant TRX diržus. Treniruotės metu naudodami tik pakabinamus diržus bei savo kūno svorį lavinsite savo kūno jėgą, balansą, plastiškumą bei visus kūno raumenis. Šios treniruotės taip pat spartina metabolizmo procesus bei padeda deginti riebalinį sluoksnį ir auginti liesą raumeninę masę.

Kodėl TRX?

  • Nenuobodu! Daugiau kaip 100 pratimų ir jų variacijų.
  • Visų pratimų atlikimo metu dirba viso kūno raumenys, tame tarpe nugaros ir pilvo.
  • Treniruotės metu yra atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį, tad tikimybė pervertinti savo jėgas yra labai maža.
  • Aktyviai lavinamas kūno balansas.
  • Maksimaliai sumažinami raumenų tonuso  skirtumais tarp abiejų kūno pusių.
  • Tempimo pratimai lavina grakštumą, paslankumą ir gebėjimą koordinuotai judėti.
  • Treniruotės vyksta individualiai arba mažose grupėse – maksimali trenerio priežiūra.
  • Idealiai tinka ir kaip papildoma treniruotė lankant pilateso mankštos, jogos pamokas, treniruojantis treniruoklių salėje.
  • Šiek tiek kokybiško atlikimo https://www.youtube.com/watch?v=zEL1QchW2do

Grupė: nuo 16 metų

Trenerė: Živilė

Laikas: 

Pradedantieji: I 15.30, III 14.30, II ir IV 14.30 (yra vietų).

Pažengę: I, III 16.40, 17.40, II ir IV  18.00

Renkama grupė: IV 11.00

TRX treniruotės vyksta mažose grupelėse, tačiau yra galimybė užsisakyti ir individualią treniruotę, kurioje treneris galės Jums skirti visą savo dėmesį bei parinkti labiausiai Jums tinkančius pratimus. Dėl treniruočių teiraukitės el. paštu: registracija@7muzos.lt